30+

Så har man då klivit över den magiska gränsen 30...och hur känns det då??? rätt ok faktiskt, skulle lätt kunna fylla 30 igen om jag fick ha en så undebar fest igen!!! Skulle förmodligen inte fixa det idag, och inte i morgon heller, men nästa vecka kanske... :-)
Det finns bara ett ord för att beskriva gårdagens fest...SUPER!!!! Bara underbara o kuliga folk, massa dricka, sång och FEST!!!!!
Mina kära vänner Anna, Zara o Vickan hade skrivit ihop en låt till mej :-) skit kul och jätte bra gjort :-) Tänkte nästan lägga ut den här men den är för lång så jag ork inte nu!!
Kort sammanfattat så var det fullt ös från 16-05, kan erkänna att jag känner mej liiite svag idag :-) orkar inte heller lägga ut nåra bilder nu utan skickar iså fall vidare till aneli.blogspot.se eller uj76.blogspot.com bilderna säger mer än 1000 ord så... enjoy!!!!!


LIVET ÄR EN FEST....

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart fel, ska ju vara www.aneli.blog.se

2008-06-22 @ 21:25:30
Postat av: Heléne

Ja, det var skoj, men personligen har jag inget emot att ha den nästa gång vi fyller jämnt, dvs 10 år.

2008-06-22 @ 23:30:22
URL: http://haherman.blogg.se/
Postat av: Linda

Grattis såhär i efterskott!!! Verkar som ni haft en toppenkväll =)

Japp, det är bara att hänga på...

Kram Tant T

2008-06-24 @ 09:52:55
URL: http://killmamman.blogg.se/
Postat av: sis

fel igen, blogg med två G ;)

2008-06-26 @ 07:18:01
Postat av: linda

jaja blogg.se då, bättre då rå :-)

2008-06-26 @ 21:31:08
URL: http://lindablogg123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0