storstäd...

Jag har tillbringat dagen i köket och gjort en grundlig städning där, inte så kul, men va skönt det är när det är gjort :-) har hunnit med sovrummet också, så i morgon är det badrummet o barnens rum som står på tur!!
Annars har det inte hänt så mycket idag, Elias följde med mormor o morfar till stugan och Vickan har varit här en stund, så nåra koppar kaffe har jag ju hunnit med oxå :-)

I går gjorde vi en dags utflykt till Hudiksvall och besökte Mulle Meck, barnen härjade där en stund och sen for vi på dollar och handlade lite oxå :-)

Som märkes så är det semester o inte mycket spännande som händer för tillfället :-)

Så jag skriver väll mer en annan dag :-)

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Trevligt med att nytt namn som kommenterat!! Nya städtag i morgon här oxå, tyvärr...

2008-07-13 @ 22:46:53
URL: http://familylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0