Semester....

Japp, lever länge på det, Har precis kommit hem från stora staden efter en liten shopping tur med Elias o syrran, I vanlig ordning vart det ju leksaksaffären först, Jag några hundra fattigare o Elias några yogi yo kort rikare .-) Han var nöjd o syrran var mest chockad över priserna på några papperskort :-) Sen vart det lite fika o till avslutning vart det p.o.p, bidde en del shopping där oxå, så för tillfället springer hon omkring i sin nya pyamas och vägrar att byta :-)
Nu är det dax att kamma till håret innan zara kommer förbi på en kopp kaffe och sen bär det av på girlpowerparty :-)

ha det!!!!

Kommentarer
Postat av: sis

Tack för idag :) Trist att det var jobb för mig igen.. Jag har redan skrämt bort två pax med min underbara doft av vitlök ;) HAHA! Kram!!

2008-07-11 @ 15:51:17
Postat av: Linda

Tack så mycket, har även gjort om den igen =)



HOppas du får en trevlig semester och vi kan sammanstråla för en midda eller fika med övriga tantar

2008-07-11 @ 23:13:03
URL: http://killmamman.blogg.se/
Postat av: sis

HAHAHA jag läste ditt inlägg och ser at det ser ut som att det är JAG som spinger runt i min nya pyjamas!!!!! :D

2008-07-12 @ 14:09:12
Postat av: linda

Haha....jo, jag såg att jag skrivit lite knäppt, men orkade inte ändra men du skulle säkert oxå gilla en röd pyamas med vita päron på... :-)

2008-07-12 @ 19:03:23
URL: http://lindablogg123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0