pysseldag...

Ännu en skit dag, regn o moln o inge kul alls...funderar skarpt på att boka en utlandstripp för la familia nu i höst, helst innan skolorna börjar då förståss...gissar på att jag är den ende av oss vuxna i den här familjen som röstar för JA i den frågan...

For ut på birsta en snabis på fm, inhandlade krukor o lite annat pyssel som jag roat mej med i dag, så 2 krukor o en bricka har jag pysslat till, brickan vart jag på det stora hela nöjd med, men krukorna vart inte riktigt som jag tänkt mej :-(

Bjöd mamma o pappa på middag, och sen fick vi främmande, så det har varit fullt hus här på kvällskvisten :-D men det gillar jag, alltid roligt att få främmande av trevliga människor!!!

Har ett projekt på g här i huset, men jag måste ha Peter me mej, annars går det inte så bra...sen blir svaret, så, det blir nog av ...nån gång :-)

Annars har det inte hänt så mycket, va till marmen o badade med Helene o kompani i går eftermiddag, köpte med oss pizza o åt nere på stranden, så det var skitmysigt:-)

Nu ska jag slänga nå dyngungar i badet så de kommer i säng nån gång!!!

have a nice evning my friends......(o alla andra oxå....)

Kommentarer
Postat av: Heléne

Hello! Blev försent för att ringa, får höras imorgon istället. Bestämde med Marcus & Ulrika att vi skulle åka på Åstön och äta räkor på onsdag eller torsdag, så ordna barnvakt och häng med!!



2008-07-21 @ 23:02:16
URL: http://haherman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0