ljummet kaffe o 11 timmar kvar...

Så, då var det natt helg igen.....känns som om man inte gör annat än att jobba...men nu har jag bara 2 nätter o 2 kvällar kvar att jobba sen är det SEMESTER!!!!!!! ska bli underbart, sol, bad och låååånga sovmornar....( det sistnämnda återstår ju att se, beror ju lite på barnen :-D)
Har för en gångs skull inte planerat in så mycket på semestern, ska ju åka båt, och sen så har vi (läs jag ) funderingar  på att fara till min kära kusin(eg tremänning, men vi bytte den termen mot kusin för många år sen....) tanken var att barnen skulle få följa med, men nu suger shopping nerven och ullared börjar  kännas som ett helt ok alternativ framöver hösten...därav tanken att barnen får stanna hemma, för jag  + 3 barn + ullared = inte avslappnat...

Har shoppat lite idag, hittade 2 klänningar till angelina på rean, så nu måste det bli SOMMAR så att hon får användning av sommar klänningarna :-)
Drog in på stan en sväng o tänkte kolla in gatufesten med barnen, tivoli, karuseller o lotter stog på önskelistan...kom in så hade de stängt av området redan 16.10, snopet!!!! så det vart inget av med det, istället vart det godis, sibylla o kaffe hos Helene m fam, hann med att kolla på husvagnar en sväng oxå, VILL HA!!!!!

På fredag ska vi ha en liten tjejfest, ska bli skoj att träffas, blir ju inte alltför ofta, förutom Helene då :-D vi träffs ju nåra gånger i veckan iallafall som tur är!!

Nu ska jag roa mej med en diskmaskinsurplockning o lite annat stök så jag gör nåt vettigt också :-D

Kommentarer
Postat av: sis

Nu har väl de där 11h gått? Jag vill ha en update vad du/ni pysslar med :)

2008-07-10 @ 12:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0