I denna ljuva sommartid.....

Okej....vädret kanske inte är det bästa, inga lata dagar på stranden i sikte...men nu har jag SEMESTER!!!!!
Hur underbart är inte det ordet...bara smaka på det..... :-)
Känns som om att det kan bli en riktigt bra start iallafall, tjejmiddag imorgon kväll med min bästaste vän o 2 andra gamla vänner, har hört ett ordspråk som lyder - vänskapens blomma ska vattnas med vin.... Kanske stämmer det, vem vet :-) Det ska vi i allafall roa oss med i morgon :-)
Har haft ett litet oros moln över mitt huvud, men bestämt mej för att släppa det o gå vidare med roligare saker, man ska inte oroa sig i onödan...men många gånger är det lättare sagt än gjort!! vissa saker kan man inte styra o det är inte ens en ide att försöka, har bestämt mej för att allt ordnar sig tillslut iallafall!!!
Nu ska jag ta en dust med diskmaskinen och sen väääänta ut nattpersonalen :-)

på återseende kära vänner o alla andra :-)

Kommentarer
Postat av: Heléne

Hej! Såg precis det du skrivit, om jag bara hade läst det i timme tidigare!! Jag och Henrik sitter nu på vår altan med ett glas vin, och jag tvivlar på att jag får med mig honom på cykel nu. Men jag ska prova!!

2008-07-10 @ 21:15:39
URL: http://haherman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0