bokad o klar...

Så har jag då fått min vilja igenom och bokat en finlands kryssning för la familia, cinderella o familjen L ska kompaniera ett dygn tillsammans i mitten av  juli...mamma o syrran är oxå medbokad på trippen vare sig de vill eller ej :-) Ska bli skit skoj att få åka med dem oxå, det var jätte länge sen det hände...(har jag tur så hinner vi med ett snabb stop på barkaby oxå....)

Har hört ryktena om att Peters bror med familj har köpt hus här i närheten, så det blir kul för barnen, få se om deras älsta hamnar i samma klass som Jacob eller om det blir i parallellen, jaja, det visar sig, skulle vara kul för grabbarna om de fick gå tillsammans :-)

De senaste dagarna så har vi hunnit med ett 30 års kalas och.......inte så mycket mer faktiskt, har bara hållt på med en massa pyssel på tomten o inne, planterat ner lite smultron plant bland annat!!
Så man kan väll säga utan att ljug att vi gått lite på halvfart :-) men det är ganska skönt det oxå!!!

Angelina håller på att längta ihjäl sig efter vevve eller gickan som hon numer kallas...bara hon som gäller!
Idag gick Angelina in o tog en glass, när hon kom till mig o ville att jag skulle öppna den så frågade jag om hon verkligen fick en glass, jaaaa var då givetvis svaret, men vem har lovat dej den då...- Gickan....såklart:-) så allt från blöjbyten till utlovandesav glass  o kakor  har Vickan stått för under de senaste dagarna, och det är ju bra gjort med tanke på att hon befinner sig i italy nu  och en dryg vecka framöver...finns nog en som kommer bli lycklig när hon dyker upp på hemmaplan igen :-) och gissar även på att svaret om glassen föreblir det samma även från vickan   live:-)

nu ska jag jobba liiiite en stund får se om jag återkommer lite senare!!!

seee yooo!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ser att vi ska på samma ställe =) Vi åker den 3 augusti. Blev väldigt billigt måste jag säga, trerätters på kvällen, frukost, lunch-buffé, anslutningsbuss tor Västerås (vi är där just då) för 1600 kr för hela familjen.

Men det börjar väl bli dax att planera in en ny pantertantresa oxå inför hösten, eller vad säger ni?

Kram

2008-07-01 @ 23:30:35
URL: http://killmamman.blogg.se/
Postat av: sis

Vi kommer få det kanonbra:) Din lillasyster kommer sitta med flytväst på ute i en livbåt så fort hon inte är nära land :D

2008-07-03 @ 13:44:02
Postat av: Heléne

Kul med en resa!



Du är utmanad, se min blogg!!!

2008-07-03 @ 21:10:16
URL: http://haherman.blogg.se/
Postat av: Heléne

Förresten, provade att ringa dig, trodde du jobbade natt. Men jag pratade lite med Jacob istället. Vi får höras en annan dag!



Kram kram

2008-07-03 @ 21:11:43
URL: http://haherman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0