wienernougat och ostbricka...

Som rubriken antyder, så är det myskväll...ostbricka är ju inte helt fel en kväll som denna, och wienernougaten hittade jag väl gömd i skafferiet, förmodligen hade min man hoppats på att få ha den för sig själv, men det var ju tydligen dömt att misslyckas:-) syn för han, gott för mej :-) men han får ju iallafall va med och dela på den nu!!
vinet lyser med sin frånvaro:-( hade varit gott med ett glas rött nu, men de sista dropparna försvann på nyår:-) men men, funkar med cola oxå, inte lika sofistikerat, men vem har sagt att jag är sofistikerad då??:-)

Har färgat håret på mej själv nu i kväll, brukar bli blandat resultat...handduken är fortfarande kvar i håret så jag väntar fortfarande med spänning...

Pojkarna har dragit till mormor och morfar nu på em, ska hämta dem i morgon, Angelina sover, så nu är det lugna gatan här i huset...Vilket uttryck, lugna gatan här i huset...hur många har en gata i huset?? inte vi ialla fall, kanske hellre ska skriva lugna hallen eller nåt dyl, för hall har vi i allafall, kanske inte så stor, men ändock en hall ;-)

Har varit och hälsat på Ulrika m fam en sväng:-) Angelina uppskattade att få vara med Edward själv och härja:-) ropade tillo med efter han:-) det är så kul när orden börjar komma:-)

Nu ska jag kasta in handduken här och göra detsamma med den på huve så jag får se min nya färg...spännande:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0