vardagsångest....

Vaknade i morse o insåg...på fredag börjar jag att jobba!!!! har hitintills kännts ganska bra att man ska komma tillbaks till "verkligheten" och normal ekonomi, men just nu känns det som att jordens undergång är nära...
Har varit föräldrar ledig i snart 2 år, lång tid att gå hemma, det håller jag med om, men att inse att Angelina ska skolas in på dagis på onsdag, lilla Angelina, hon är väll bara en liten bäbis???:-) Att Elias ska börja på riktigt på dagis, gå inte måndag till fredag varje vecka, men närapå och Jacob ska måsta vara på fritids efter och före skolan i bland, det ger mej just nu lite av panik känslor...

Till på köpet kommer "frukost klubben" att näst intill splittras...vi är ett gäng med tjejer, som har varit fl, arbetssökande, pluggat på distans osv, som nästan varje morgon träffats och druckit kaffe och surrat oss igenom några timmar, hur ska vi hinna träffas nu då, när en är på praktik, en har börjat jobba och till på köpet ska jag också jobba:-(

jag vill inte.......................Jag vet att nästa vecka den här tiden kommer det nog att kännas bättre, då är man inne i trallen igen, men som sagt,  just nu känns det bara skit!!!!!!!!!!!

har inte fått mitt schema än heller, så jag kan inte lämna scheman på fritids o dagis:-(
Nej , nu ska jag försöka bli lite muntrare och se frammåt!!!! ska få främmande idag, Helene o barnen ska komma hit om en stund!!!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Mm förstår att det känns konstigt.. ni får helt enkelt njuta av denna vecka!! sen får ni införa kvällsfika eller kanske lördagsfika :)
Du är bäst kära sis!!

2008-01-28 @ 13:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0