Trött, trött o trött....

Måste jag vänta in tvättmaskinen innan jag lägger mej??? Ja förmodligen, om jag inte vill köra om den i morgon, och det vill jag ju inte, klockan är inte ens 20.00 men jag är sjukt trött, håller på att gäspa käkarna ur led...Elias var kraxig i natt, så det vart inte mycket sova för varken mej eller Peter då även Angelina vaknade och tyckte att det var morgon...och henne övertygar man inte motsatsen så lätt...;-) vissa gånger, ganska ofta faktiskt så kan jag tycka att det finns en viss charm med hennes "tjurigheter" men i natt var inte en av de gångerna, Men både hon och Elias somnade tillslut, lagom till det var dax att skicka Jacob på skolan...så då var hela familjen uppe, vaken och pigg...(det sista är ju en tolkningsfråga)Så nu väntar jag som sagt in tvätten så ska jag faktiskt, kors i taket, hopp i säng sen...

Det vart inget bilköp nu iallafall, den vi kollade på var för liten bak för att ha tre barnstolar/kuddar och lika glad var jag för det...värre var det för Peter som verkligen ville ha bilen!! Själv vill jag nog egentligen ha kvar forden, men sitter så otroligt skönt i den och eftersom att vi avverkar ca 2500 mil per år så känns det som att sitt komforten kan prioriteras...

Nåt annat som snart måste prioriteras är renovering av hall då Angelina lyckats riva ganska stora bitar mitt på väggen...varje obevakat ögonblick står hon där och knåpar...Hon tycker det är skitkul...behöver inte skriva att mamman och pappan i familjen INTE tycker det...

Annars har det inte hänt så mycket idag...tråkig dag har det varit, har inte ens druckit kaffe idag, vet inte vem jag ska skylla det på...får väll bli nästa som ringer:-)

Nu är i vilket fall tvätten klar, vilket innebär att jag bara behöver gå ner och starta en tumling och borsta tänderna så kan jag SOVA sen...(hur det nu blir med det...)

I vilket fall...tack och godnatt...


Kommentarer
Postat av: Annelie

Haha, ja mig kan du inte skylla på ang kaffebiten iaf;)
Det måste vara något visst med barn och tapeter.. jag o Jenny förstörde ju Gunvor&Gunnars nytapetserade väggar när vi var små hehe:)

2008-01-10 @ 11:51:29
URL: http://aneli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0