Så var det lördag igen...

men kollar jag på klockan så är det faktiskt söndag...är alldeles för dålig att komma i säng i tid på kvällarna :-)
Helgen har hitintills varit lugn, mamma,pappa och syrran käka middag här i dag! syn bara att jag inte fick till den där dj....steken, är värdelös på att tillaga kött, usch o fy, ska nog bli vegetarian :-)

Jacob var på barnkalas på badhuset i kväll, kom hem 20.45 och var helnöjd, det hade varit skitkul, enligt han iallafall :-) men är han nöjd och glad så är jag det också :-)
Elias o Angelina var hemma med mej o gjorde mest ingenting under kvällen, Zara var hit en sväng o vi drack i vanlig ordning lite kaffe och diskuterade livets stora gåta...Kom väll inte fram till nåt mer än vanligt, men trevligt var det i vilket fall :-)

Var in på stan i fredags, men gjorde inga större fynd :-( lika bra var väll kanske det...hittade 2 tröjor åt mej o en huvjacka åt peter men annars inget speciellt...

Nu ska jag vänligt men bestämt försöka väcka min man som sitter o toksnarkar i soffan brevid mej...det stör min koncentration och mitt skrivande blir lidande...*asg* nej, skojade bara, men han sover förmodligen bättre i sängen än här :-)

Nu är det inte långt kvar till jag ska börja jobba...vet inte om det känns skit eller om det känns bra, olika olika dar...men det finns ju inte så många alternativ...vinna jackpotten på lotto skulle ju helt klart förändra lite, så det skulle kunna vara mitt enda alternativ...Om jag satsar halva min lön varje månad så borde jag vinna den nån gång, eller hur ;-)

mest bara svammel i vanlig ordning, men det bjur jag på:-)

Nästa sängen...så tack o godnatt för nu!!!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jadu.. har du lämnat in vår lottorad ännu?? så vitt jag vet så är det ETT ÅR sen snart du skulle lämna in den.. o vi blir ju inte miljonärer om den inte kommer in snart ;)

2008-01-20 @ 16:48:13
URL: http://aneli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0