Min nya last...

Jag har en last som håller mej fast...nu har jag lagt mej till med ett nytt missbruk.... förutom att jag missbrukar tobak och koffein sen många år (med vissa uppehåll) så har jag då som sagt dragit på mej ett beroende till, kan inte , vill inte vara utan mina kanelknäcke från wasa...de är så underbart goda...
Kanske detta missbruk inte är så farligt i jämförelse med rökningen...men vem vill inte leva farlig ;-)

Har roat mej med diverse olika saker idag, stadsbesök med Zara stod med på agendan, hälsade på syss på jobbet, Angelina pajade deras "kom o hjälp mej klocka"...skit händer som en vän till mej skulle sagt och förövrigt kanske oxå sa... sen for vi på ikea och shoppade loss:-) det vart bara lite småplock på ikea sen köpte jag ny hockeyhjälm åt Jacob och lekhjälm åt Angelina, måste ju ha det nu när hon ska börja på dagis (efter många om och men så vart det så, Peter ska va fl till sommaren i stället)

Sen var det bara hem och laga mat innann vi drog iväg på 5 års kalas hos min kusin dotter! där var det fullt ös hela tiden, Elias och hon leker så bra tillsammans, idag skulle de flytta, när vi kom upp hade de flyttat massor med leksaker in i ett rum som de håller på att renovera....slipdamm ni vet :-) behöver inte säga så mycket mera va...men barnen hade ju kul o det är väll huvudsaken...eller?????

sen så har jag ju oxå roat mej med att lägga in lite bilder...ska rota rätt på några fler, det var vissa som saknades som också ska in framöver :-) ska införskaffa mej en scanner och starta ett bild krig med min käre vän Ulrika, finns ju lite ammunition att ta av i mina förråd :-)

nu kallar sängen...GODNATT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0