bilder från mitt hjärta från förr till nu...

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

Fick med en bit av nästan alla...fattas några som jag inte hittade nån bild på:-( måste börja knäppa mera kort:-)
många nämnd, men det finns fler som äger en bit av mitt hjärta!!

 Love Gaze med kärlek...love you!!!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Oj..blir nästan lite rörd då jag ser alla fina bilder =) O du, den på Nils..då han ligger på bordet..den bilder VILL JAG HA! Jättefin!!
Kram

2008-01-16 @ 22:10:14
Postat av: Annelie

åhh vilka härliga bilder :) Tänkte just säga att även DU missat Dixie ;) men jag hittade en bild på henne till sist!!:)

2008-01-17 @ 07:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0