vårkänslor...

Det är februari, men det känns som mars/april...helt otroligt,  idag var det 7 grader varmt och luktade vår...underbart!!! Eftersom att jag jobbat eftermiddag så lämnade jag barnen på dagis 10.30 idag, började inte jobba förrens 13 själv, så jag hade ju några timmar att slå ihjäl på egen hand...och hur gör man det på bästa sätt om man heter Linda då??? insåg att det var rea på barnklädesaffären  här i byn...inte helt fel!!! Efter lite shopping gick jag helnöjd därifrån, hade planerat in en kopp kaffe hos Ulrika, men hon var på apt, skittråkigt tyckte ju jag som ville visa upp mina fynd för en av de få som har förståelse för det här med att handla är livsnödvändigt...kosta vad det kosta vill...
Ringde en annan gammal vän som följde med och fikade på stan, det var jättekul att träffa honom oxå, men mina fynd hade han väll inte så mycket till övers för...men gott kaffe vart det ju iallafall!! och trevligt sällskap också :-)
resten av dagen har jag tillbringat på jobbet, vilket inte har främjat mina vårkänslor...men det har ju å andra sidan inte blitt nån mera shopping heller....

Kommentarer
Postat av: Sis

härligt md vårkänslor :)
jag ser ut som ett troll just nu i mitt krusade hår.. förresten, läste att du lånat ut min bok ;) Bara den e i samma skick när den returneras som när den lånades ut hehe.
KRAM

2008-02-23 @ 15:36:48
Postat av: Ulrika

Anneli..du behöver inte oroa dig..lovar att vårda den väl =)

2008-02-23 @ 21:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0