trött och irriterad...

Efter min arbetsvecka med 5 nätter och 1 kväll, är jag i dag totalt  ur form, grinig och lättretlig, förmodligen ingens önskesällskap för tillfället...och som vanligt när jag är på det här humöret så retar jag mej på vissa och vissa saker...behöver nödvändigtvis inte vara nåt som hänt idag, kan vara en kommentar eller händelse som inträffat för flera dagar sen, men som jag då innom mej själv bestämt att stryka ett streck över och inte bry mej om...men såna här lätretliga dagar kan det komma tillbaka till mej och jag ser rött... Grrr idag har jag som det kanske förstås här ovan haft en sådan dag, och har fortfarande... Stackars vickan och zara som ska vara mitt sällskap på gymmet i kväll...men det är nog vad jag behöver som bot för detta tillstånd...trevligt sällskap och lite motion...uttröttning kan det också kallas, men i vilket fall så ska jag sluta och tjata om detta tråkiga ämne och efter som att jag inte har nåt kul att skriva om för tillfället så avrundar jag här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0