Semeldagen...

Har i dag ätit årets första semla...i vanliga fall älskar jag dessa bakverk, men dagens smakprov var ingen smaksenssation till min stora besvikelse... men den avnjöts i trevligt sällskap och gott kaffe i allafall :-) så helt fel var det ju inte :-)

Pojkarna hade främmande på eftermiddagen, Edward stannade kvar när Ulrika och Nils for hem, så han käkade middag med oss och sen skjutsade jag hem honom och passade då på att tigga åt mej en kopp kaffe hos hans mor :-)

Angelina har varit på dagis 2 timmar själv idag, det hade gått bra, men hon hade tydligen gett personalen ett litet smakprov på sin tjurskallighet;-) i Morgon ska hon prova att sova efter lunch också, så då blir det ännu längre, det är faktiskt lite jobbigt att lämna henne, men det verkar ju peppar peppar gå rätt så bra :-)

Jacob har haft friluftsdag idag, farfar följde med så han fick pimpla, och lycklig var han när jag hämtade honom, han hade faktiskt fått fisk...men efter ett tag kom det fram att det var nog kanske på farfars spö den nappat... :-)men nu ligger den lilla (äckliga) varelsen i kylskåpet redo att bli kattmat ... men den biten får Jacob be sin pappa om hjälp med...skulle aldrig ta i en fisk...japp, så löjlig är jag, men jag erkänner det ju i allafall;-)

Elias hade inte gjort nåt på dagis...inget jag kommer ihåg  i allafall sa han och röck på axlarna :-) skulle nog tro att de roat sig med nåt under dagen :-) även om det då tydligen inte var nåt att lägga på minnet:-)

Nu ska jag ta och krypa ner och prova på det som kallas sömn, har blivit lite dåligt av den varan nu på sistone...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0