så är föräldrarledigheten över...

Japp, så är då föräldrarledigheten över, för sista gången...Nu är det bara jobb, jobb och åter jobb i minst 35 år till innan man har en möjlighet att gå i pension:-) om jag inte tar och vinner de där millionerna jag alltid tjatar om att jag ska vinna, men det är ju å andra sidan svårt att vinna när man aldrig får tummen ur att lämna in lottoraden:-)

Hur som haver så har jag gjort min första arbetsdag på mitt nya jobb i dag, det var trevligt, så mycket nytt att man är alldeles tom i skallen nu, är så trött att jag ser dubbelt, nästan iallafall:-) men fick i allafall en bra känsla av det nya stället, få se om det håller sig hela helgen...

Det blev ett kort inlägg nu, men snart somnar jag sittande med datorn i knäet, så det är nog bättre att sluta nu än när datorn crashar i golvet:-)

over and out och kramar från en numera hårt arbetande kvinna;-)

Kommentarer
Postat av: Heléne

Hej! Tänkte på dig, vad skönt att det kändes bra! Hoppas att känslan är kvar efter helgen! Lycka till med resten av dina dagar!

Kram Heléne

2008-02-02 @ 08:42:19
Postat av: Annelie

Vad skönt att det kändes bra!! Tänkte på dig igår, hann ej ringa innan jobb. Du kommer rocka på det där stället!! som du alltid gör :) Kram kram!!

2008-02-02 @ 11:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0