intro och inskolning...

Ja, så har jag gjort min första helg på mitt nya jobb...helt slut, mycket nya intryck och många nya människor att lära känna!! nu har jag en possitiv känsla av mitt nya jobb, så det ska nog bli bra när allt faller på plats:-)

Angelinas inskolning går fortfarande bra, hon leker och härjar runt på dagis, i morgon ska jag nog lämna henne där själv och gå i från en stund, få se  vad lilla madame tycker om det...bara att hålla tummarna för att det ska gå bra, ska ställa siktet på Helenes hus och tillbringa tiden där, närmare att åka tillbaks till dagis om det skulle behövas:-) måste komma ihåg att ta med lekhjälmen till Angelina i morgon då de skulle åka pulka...
Väntar på att hon ska vakna nu, har snart sovit i 1 1/2 timme, blir väll slut av alla nya intryck som hon får nu, känner jag ju av själv nu:-) Har inte ens plockat nåt fast Angelina sover... och nu är det försent, hon vaknar ju snart;-) (alla undanflykter för att slippa kliva ur soffan är giltiga nu:-) )
Ska snart hämta grabbarna på skola/dagis, så jag måste nog masa mig härifrån snart nog ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0