Finlandsdrömmar...

Om exakt 1 timme och 46 minuter börjar jag jobba...tycker faktiskt ganska synd om mej själv om jag ska vara ärlig :-) En hel helg åt helvete...bara för att man måste jobba ;-) visserligen är det ju rätt ok när lönen kommer att det är lite ob med på den, det gör ju lite skillnad...
i går var det alla  Heart Beat dag, den tillbringades för min del på jobbet, men fick faktiskt blomster bud med en jätte vacker bukett av min man innan jag hann fara på jobbet!
Vi tog igen lite av firandet idag, jag lagade middag, pasta med fläskfilesås, måste säga att jag blev ganska så nöjd med resultatet...så bjöd vi in Helene och Henrik och barnen på middag, som vanligt så var det trevligt :-) barnen härjade så det stog härliga till :-) de minsta börjar också bli ganska duktig på att låta om sig de oxå :-) men man ska väll veta att man lever :-)

jag och Helene pratade lite om tjejkryssningen som ska bli av här på försommaren:-) för 3 sommrar sen for vi, tre skötsamma tjejer på finlandskryssning och svor då på att det skulle bli en årlig tradition...den höll det året, sen har vi varvat varandra med graviditeter och för små barn för att kunna slita oss i 24 timmar ;-) men nu är det som sagt dax, Helene får fixa bokningar och dona med sånt så att allt blir rätt och riktigt och att vi även tar oss hem :-) så när solen börjar kika fram på allvar frammåt juni så ska vi packa ner party stassen och bege oss ut på öppet hav för 24 timmar, sitta på däck och dricka öl och ha skoj :-) efter det far vi hem och på nåt magiskt vis förvandlas vi till de perfekta mammorna när vi kliver av bussen på sundsvalls buss station :-) ...ja så blir det nog...

nu ska jag packa ner mina nötter, nycklar och ladda inför tre vakna nätter...

Kommentarer
Postat av: Syster

skötsamma flickor?? haha mitt minne ger bilder om en viss sis som har min födelsedagspresent - linne på o posar på bilder?;) en U som ligger på toagolvet?;) o en fullkomligt skrattande H?;) men minnet kanske ljuger?;) hahaha knappast :D

2008-02-16 @ 15:52:33
URL: http://aneli.blogg.se
Postat av: Ulrika

Anneli..vad pratar du om?? Ngr sånna kort vet jag inget om..du måste ha drömt!! ;-)

O Linda..har suttit o glotta på en massa resor men fattar nada..överlåter allt till Helene!!

Hoppas det blir lugna nätter på jobbet!
Kram

2008-02-16 @ 22:02:28
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0