En dag närmare dårskapet...

Snart är det dax för pantertanterna att lämna sundsvall och bege sig ut på öppet vatten... ska bli sjukt kul...så länge det inte blir storm!!! Egentligen är jag inget stort fan av båtar och vatten, lite otäckt tycker jag nog egentligen att det är...men chansen att få komma i väg med mina underbara vänner överväger risken att sluta som fiskbulle nere på havets botten konserverad i Birka paradise... Det finns väll inga isberg på Östersjön nu va??? Kanske ska fylla i nåt vita arkivet innan jag åker...man vet ju aldrig vad som händer...kanske ska ta en tunika på mej så får flytvästen plats under...utifall att...För min del gäller nog att inta ganska mycket flytande så att nerverna slappnar av, fast å andra sidan så har jag förmodligen större chans att hinna till en livbåt om jag är nykter...


Från det ena till det andra så måste jag bara få skryta om min lillasyster, hon har fått nytt jobb:-) nya möjligheter att prova på nåt annat, se nån annan del av denna värld än bara sundsvall...
 Greatest Sister Ever valet är ju bara ditt kära syster och vad du än väljer så finns vi ju kvar här hemma allihopa, och det blir ju inte så lång att åka för att hälsa på dej iallafall:-) Ta chansen, du kanske inte får den igen!!!!

Nu är det snart dax att krypa ner, jag har hört kudden ropa länge nu :-) ska ladda upp för en lååång arbetshelg!! och fortsätta planeringen av hur man snabbast och smidigast tar sig till livbåtarna om det skulle behövas :-)

Tjing tjong!!!!


Kommentarer
Postat av: Tant Ulrika

Jag har en ide Linda som kan lugna våra nerver lite inför båtresan. Vi köper en flyväst innan vi åker o tar på den redan på midlanda för att vara på den säkra sidan. Sedan knyter vi fast ett snöre mellan oss 4 + en 5liters dunk blankspr..coca cola. Då klarar vi ju oss vad som än händer..eller hur?! *HAHA*
Nu ska vi inte va sån..klart som f-n att det går bra..o JAAA det kommer att bli sjukt KUL!!!

Simma lugnt ;-p

2008-02-28 @ 23:23:39
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Sis

Sno för guds skull inte flytvästen från planet bara :-D
Nu ska vi snart ge oss in på vinet och rocka till schlagern ;)
kram kram!!

2008-03-01 @ 18:55:16
Postat av: Linda

haha, vilken idé Ulrika. Vad säger du Linda, ska vi köpa den :-)

2008-03-02 @ 13:40:43
URL: http://killmamman.blogg.se
Postat av: Ulrika

Men Annelie..det var ju en suverän ide från dig! Klart vi sparar in på kostnaderna o snor flytisarna från planet =D (Undra just vad du kommer att få höra från dina arbetskamrater om denna mammamaffia..HAHA!!)

2008-03-02 @ 15:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0