10 år sedan...

I dag för exakt 10 år sedan var jag hos en kompis och åkte scoter, vi hade varit ute hela dagen då pappa ringde och informerade mej om att jag måste komma hem på en gång, förstod att nåt hade hänt....min morbror Janne hade fått en hjärt infarkt och dött i skidspåret endast 44 år gammal lämnade han oss, sina barn och sin fru, alldeles för tidigt, i ett skidspår, tränandes inför wasaloppet...på mammas födelsedag...
Att livet inte känns rättvist vet nog de flesta av oss, att saker händer när vi minst anar det, man ska nog försöka vara ärlig mot sig själv, och tala om för de närmsta att man älskar dem...för rätt var det är så är det försent, och man får inte en andra chans...
                                                                                 Angel 2 
men man får väll hoppas på att det finns en mening med allt och nånting mer efter detta...men nånstans så tror jag att Janne finns...och vakar över sina barn och barnbarn...och oss andra han lämnade efter sig...
Han finns i allafall kvar inom oss...

med kärlek och saknad....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0