Si Så Där Ja....

Efter några dagars total blogg bojkottning så är jag då tillbaks på banan igen :-)

Helgen har varit lugn med en massa advents pysslande o lussebulls bak, hann även med julskyltning i ca 20 minuter, sen hade mina fötter förvandlas till is...
Lustigt fenomen de där, så fort man får barn så glömmer man sig själv, barnen var riktigt klädda o mamman hade till o med tänkt på att stövlar var det bästa alternativet för en blöt julskyltning...men mamman själv då??? Dyngsur om fötterna efter inte ens 5 minuter...
som tur var så dök tomten upp ganska fort o lådor för röstsedlar på lucia kandidaterna stod fint framställda framför scenen, så vi kunde göra en snabb sorti utan alltför mycket tandagnisslan :-)

Men sen hörrni, så måste jag ju bara berätta att JAG VANN tant Ulrikas blogg tävling på A-Bay :-D fick koden mailad kvickt och inte långt efter så hade jag klickat hem denna hära...
Tror nog att den kommer att passa perfekt till min stora kille :-)



Och så till nåt helt annat...Peter har fått nytt jobb :-) måste säga attdet är den bästa nyheten jag fått på evigheter, han ska börja på onsdag redan , så han ska altså sluta massa dagar innan han egentligen skulle gå hem :-) enda negativ amed det hela är att han oxå då ska jobba skift, vilket innebär att vi blir beroende av att tigga barnvakt emellanåt, å det hatar jag, barnvakt vill jag ha för att vi ska göra nåt kul, å inte för att vi ska jobba...
men men, allt är ju bättre än A-kassa å skit ekonomi :-)

Nä, nu är det dax att avsluta här och fixa morgondagens adventspresent i strumpan till mina tre älskade änglar som för tillfället sover sött :-)

Ha en underbar kväll allehopa, det ska jag ha ;-D
                                                                                                                                                                              

Kommentarer
Postat av: Anonym

så härligt för Peter!!!:) snyyyyyggt du hittat till J:) o det var verkligen på tiden att du uppdaterade;) kram sis

2008-12-02 @ 21:21:52
Postat av: Anonym

vaa har du tage bort min kommentar?? eller kom den helt enkelt inte med?:/ kul för P och dösnygg tröja till J iaf! saknar er lite grann just nu..måste hitta på ngt snart:)

2008-12-03 @ 01:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0