shoppat lös...

                                               




Klicka här för mer information om produkten                          Klicka här för mer information om produkten                         Klicka här för mer information om produkten


I dag har jag förutom att hälsat på pappa och kollat på Jacobs lucia tåg roat mej med att shoppa lös...
(gjorde samma igår oxå, allt utom Jacobs lussetåg då vill säga....)

I går vart det en röd sobea tracksuit till Angelina och en dress från hummel till Elias, dagens skörd delas väll också lika på de, så nu är det bara stan och kläd shopping till Jacob så att han oxå får några mjuka klappar ;-)
Har förresten oxå hittat ett fint set från mysplysch som kommer att hamna under granen till Angelina, fast då med adress från mormor och morfar...

De tre översta delarna köpte jag på spojl och använde då givetvis min lilla vinst :-)
så  det vart inte så hiskerligt dyrt...har visserligen inte räknat efter å det tänker jag inte göra heller ;-)

Ha en bra kväll!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

helt klart godkänt på dina inköp:) ses på onsdag!! kramar sis

2008-12-15 @ 23:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0