En olycka kommer sällan ensam...

Det är väll så de visa säger???

Lite kort så skulle jag och Peter slå in julklappar i kväll, jag gick ner och hämtade en påse i våran "bastu" sätter mig och börjar slå in, när Peter kommer ner så ber jag honom hämta en penna...
-men va i helvete Linda!!!!!! får jag till svar (erkänner att jag han bli lite irriterad, så farlig var ju inte frågan...) en tiondels sekund senare inser jag varför han gapar så...
det droppar genom taket i vårat sovrum...( och i bastun där jag nyss hämtat julklapparna...)
Känns som detta kommer bli DYRT, tur att alla julklappar är inhandlade...

Så för tillfället så har jag tre karlar i bastun som håller på att riva tak :-(
så  i morgon så är det väll bara att bege sig in i försäkrings djungeln och få hit en skade besiktare eller vad det heter :-(

Kan väll erkänna att en liten lättnad infinner sig då jag inser att alla julklappar (iallafall de jag sett) vart räddade, annars har det blitt ännu dyrare :-(

usch och blä!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Heléne

NEEEJ!!! Hoppas att det inte är så illa som det låter. (Du vet ju vad som hände när det droppade från taket i källaren hos oss.)

2008-12-14 @ 08:32:53
URL: http://haherman.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Nej men hjälp..Vad är det som händer =0 Säger som Helene..Hoppas det inte är lika illa som det låter!!!



2008-12-14 @ 10:30:20
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0