tröttast i hela världen...

Två dagar har jag jobbat och kännermej redan helt slut i panelen...bådar gott för framtiden det... Men det har gåt bra att jobba så jag ska int egnälla alltför mycket!! Idag hade jag ett ärende ut på birsta genom jobbet, så då råkade jag springa på en skorea...de ni, inte illa ;-D Hittade 2 par skor, Elias o Angelina fick varsit par skitsnygga jympa dojjs för hela 209 kr, det kallar jag FYND!!! Ullared släng dej i väggen ;-) hade en svag förhoppning att ta mej tillbaks till birst efter jobbet, men min man gav mej utegångsförbud...;-( nejrå, skämt åssido, det enda han nekade var åtkomst till hans visa kort :-D kan kanske förstå honom också, det har ju blitt endel handlat denna semester!!
I morgon ska vi på paradis badet o härja hela dagen, vi lämnar Angelina hos mormor o morfar åsså i utbyte så tar vi med deras yngsta :-) så de får lite avlstning ;-D
Har jag riktig tur så kanske, bara kanske vi hinner springa lite i övik åsså innan vi drivar hemöver igen!!
NU inväntar jag mina gossar som följde med Vickan på fotboll för 11/2 timme sen, trodde aldrig de skulle orka så här länge!!!
Sen så har jag en svag förhoppning om att zara har äntrat matfors igen så hon kan bjuda en old friend på kaffe :-)

Kommentarer
Postat av: Annelie

haha vad var det där för påhopp? :)

2008-08-07 @ 22:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0