sommarvärme????

Hade en svag förhoppning om att sommarvärmen skulle komma tillbaka denna vecka, eller  förhoppning, jag trodde stenhårt på  aftonbladets väderprognos för nån dag sen, HÖGSOMMARVÄRME utlovades....och i o med att jag jobbar heeeela denna vecka så hade det ju inte gjort mej speciellt förvånad om alla andra hade fått tillbringa timmtals på stranden...men så bidde det ju inte!! Men i morgon är jag ledig iallafall :-D enda lediga dan denna vecka o vi ska köra skrot...
Idag hade jag en massa rolig post, fick bla mitt vägg ord till sovrummet, så kanske det kommer upp nu i kväll, men bara kanske, har ju en del andra lite tråkigare uppgifter att ta hand om innan... som man säger, först jobb o sedan nöje...???? eller kanske inte...
Har en fundering, eller en tanke jag inte kan släppa, måste klura lite mer innan jag vidareutvecklar den...


Kommentarer
Postat av: Heléne

Men du!!! Inge nyfiken man blev nu??!! Tala ut kvinna!!!

2008-08-13 @ 21:45:33
URL: http://haherman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0