oh denna natt....

Denna ljuvliga  natt.....eller inte!!! Inne på natt nr 3 i min natthelgs visa och känner mej mer än lovligt pantad, klockan är bara 23.30 och jag känner mej som jag brukar göra runt 4 snåret, inte bra...
Har fått nya schemat som då givetvis är en trigger i denna personal grupp, bara att hoppas på att det tillslut blir bra för alla, men att 8 stycken ska vara överrens är kanske mycket begärt...???
Barnen o Peter har varit o grattat Edward idag , 7år stor :-) eftersom att jag jobbat natt så var jag nerbäddad i sängen istället för att kalasa med de andra, men jag hoppas han vart nöjd med presenterna iallafall :-D
i går kväll kom Helene o henrik förbi med en påse kantareller som vi fick, (tackar ödmjukast igen) så i morse så förvällde jag dem o stoppade i frysen till senare...men några hamnade i stekpannan åsså vart det smörstekta kantareller på hårdbröd innan sömnen infann sig!!
tillbaks till förra ämnet, kalas...Jacobs 7 årsdag närmar sig ju, och han har bestämt sig för att ha ett pirat  kalas... satt mej o surfade runt och hittade tillslut en sida med kalas grejer, valde ut lite blandade saker i pirat väg, muggar, tallrikar o dyl...slut notan landade på ynka 890 kr...så njaaa, vet inte om det blir nån beställning där ;-) Behöver väll inte säga att Peter röstade emot...
nu ska jag skura golv....
så godnatt....

Kommentarer
Postat av: Linda T

Du vet väl om att vi har piratrum på Drakborgen ;o)

2008-09-01 @ 20:26:20
URL: http://killmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0