jobb jobb jobb åsså lite marknad....

Det är vad helgen har bjudit på och kommer fortsätta bjuda på för min del...
Men eftersom att jag någonstans tycker väldigt mycket om mitt jobb(oftast iallafall...) så funkar ju det också, har faktiskt funderat ibland på att söka nytt, men har ju ganska höga krav i så fall...och har förövrigt aldrig sett nåt sånt på plats banken o definitivt inte med den enda arbetsgivare jag kan tänka mej nämligen LYXHUSTRU, och ska jag vara lyxhustru så ska det ju vara Peter som står som arb.giv isf... så, det förblir nog kommunalare av mej ett tag till iallafall :-)
Har haft en väldans bra dag på jobbet idag, jobbat tillsammans med en vikarie som hade mycket intressanta saker att berätta, jag skrattade så tårarna kom stundvis och så berättade hon tragiska saker så tårarna brände... det är alltid lika roligt eller faschinerande att träffa vissa speciella människor, det här är en dam med 67 års livserfarenhet, som vet vad hon pratar om...definitivt speciell, i possitiv bemärkelse...
Nog om det, efter jobbet hann vi in en stund på marknaden oxå...inte så mycket att säga om den, tyckte nääästan att den var sämre än vanligt...men 12 par strumpor för en hundring blidde det ju iallafall...och lotter...och sockervadd, klubbor, ballonger och godis..ja, så tomhänt gick vi ju inte därifrån iallafall...(som vanligt)
nu är det dax för sängen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0