i did it again...

Har slösuttit vid datorn en stund nu...och vad händer...jo plötsligt så har jag bara råkat vara in på min favvo sko shop o vips så har jag klickat hem ett par skor var åt barnen...
De översta är till Elias och sen tror jag nästan ni kan lista ut vilka som är Jacobs och Angelinas :-D I vilket fall så är ju skor nåt som verkligen behövs...
Nu ska jag upp o hjälpa barnen tvätta håret o krypa i säng!!

Imorgon börjar jag jobba :-( med andra ord ett helt år till nästa ledighet...


Klicka för att se fler bilder på Adidas: Hyperrun II CFKKlicka för att se fler bilder på Pippi: Tanja Black

Kommentarer
Postat av: Linda

Du, jag har varit på ett ställe idag som du hade gillat =O) Nisses här i Västerås, så nästa år när du ska ner till Gekås så har du ett stopp på vägen...Om du slår ihop Rusta, ÖB, IKEA & Ellos, så har du Nisses...Oj, vad pengar det gick idag, men jag fick otroligt mycket =O)

2008-08-05 @ 22:10:12
URL: http://killmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0