vårkänslor= shopping o storstäd...

Japp, thats me...de som känner mej kanske möjligtvis frågar sig om jag då har vårkänslor året runt (med tanke på shoppingen då...) men de senaste dagarna tror jag att jag satt personligt rekord i shopping, och allt skyller jag på våran stundande resa...kläder- måste ju finnas nya fräscha kläder till hela familjen när vi åker... Gardiner- är ju kul om fönstrena är putsade och nya fina gardiner hänger när vi kommer hem...ny säng till Elias, typ samma bortförklaring som för gardinerna...det enda jag inte handlat klart är då det sk. reseapoteket, vilket kanske kan vara en av de viktigare sakerna att ha med sig, men tid finns ju fortfarande :-) måste ju ha kvar en anledning att få åka tillbaks till stan...

I dag har vi då förutom att shoppa varit på 3 års kalas och firat barnens kusin Johanna, en docka som kunde sjunga/låta klädd i prinsessklänning o tiara bidde det i presenten, Angelina tyckte inte det var alltför roligt att ge bort den...hade nog gärna sett den följa med hem igen :-)
Efter middagen fick vi främmande, Vickan och Patrik kom och hälsade på, fikade och härjade med barnen lite! Nu börjar det bli dax att slå igen sina blå, men jag håller med Elias i hans uttalande att " det är såååå tråkigt att sova" , är rädd att han brås lite på mej :-) Har själv stora sömnproblem, på kvällen består de i att jag aldrig tar mej till sängen och på morgonen att jag har så svårt att ta mej därifrån...det kan finnas ett visst samband i problematiken...

Nu ska jag göra nåt åt saken och gå å sova!!

Kommentarer
Postat av: Heléne

Ha, ha, ja du har nog lite vårkänslor året runt ;-)). Tyckte att det lät jättefint med dina nya gardiner, och det kommer nog att kännas skönt att komma hem när det är fint hemma. Hoppas ni har det bra i helgen!

Kram Heléne

2008-04-20 @ 08:36:52
URL: http://haherman.blogg.se/
Postat av: sis

haha.. jag kan inte annat än hade hålla med förg. skribent:p

2008-04-20 @ 21:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0