nej se det snöar, nej se det snöar...

Japp, då var det vinter igen...TRÅKIGT!!!! Precis när man hade börjat hoppas på vår på riktigt...men det är ju fortfarande april och det brukar ju innebära varierat väder :-( men som Jacob sa -mamma vi ska ju iallafall till Egypten snart och där är det ju ingen snö...så sant som det är sagt :-) i morgon är det bara 2 veckor tills vi åker!!!

Egentligen skulle jag behöva sova nu, har jobbat natt, men eftersom jag hade tid på bvc med elias 10.30 så känndes det inte aktuellt att lägga sig innan och nu har jag gått in i andra andningen så det blir nog inget sova i dag:-) finns ju så mycket annat skoj att göra i stället...tex städa...men det hoppar jag, tror jag...skulle ju visserligen behöva röja nere eftersom de kommer och byter elmätare i morgon, och de är säkert tacksam om de kommer fram till den befintliga iallafall...
Funderar på att putsa fönstren i vardagsrummet och göra en riktig vårstädning där oxå, men det får nog stanna vid tanke till vidare...
En annan av mina tankar var att återvända till min vän och hennes kaffebrygg en stund nu innan det är dax att hämta barnen på skola/dagis, måste erkänna att den tanken är nog den som lockar mig mest:-)
Så då är det bara att välja mellan nytta och nöje... får se vilket som vinner!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0