lite gamla bilder och annat svammel...

Hittade lite gamla bilder på pojkarna när de hälsade på moster på jobbet...

                  

var lite roligt att se, då bilderna är sedan -05!!

image25

I dag har jag roat mej med att rensa garderober, min egen vart nog halverad, och det var välbehövligt måste jag säga, av bara farten så fick jag i gång Peter oxå, så nu är även hans garderob städad och rensad, så nu saknas bara en tur till röda korset för att bli av med det :-)

Mitt i alltihopa så hittade jag en bild på mej och tre av mina bästa vänner, finns inte mycket annat att säga än vackert va!!!!! :-) Här firade vi 30 åring, vilket då osökt för mina tankar till min egen undergång som börjar närma sig med storm steg...men son tur är så tar jag inte klivet över till "tant land" själv, utan min älstaste och bästaste vän följer ju mej tätt, bara 2 timmar efter om jag minns rätt...

image26

Måste ju då också lägga ut en bild sedan en mycket svettig bröllopsfotograf försökte få dessa tre barn
att både se glada ut och titta in i kameran samtidigt...


image27

                                         

Nej, det kan inte vara lätt att vara fotograf...men han lyckades, det finns jätte många fina bilder på barnen...men det tog ju sin lilla tid, fast med tanke på att det är två 3 åringar och en 4 1/2 åring så kan man ju nånstans förstå att det inte är världens simplaste grej att få dem att titta in i kameran samtidigt...

Nu har jag svamlat färdigt för i kväll, ska vila till mej lite innan jag ska iväg och jobba igen...men nu är det sista natten...och bara tio dagar till vi far till Egypten:-) så det känns som att jag går mot ljusare tider...:-D

Ha det så gott alldär ute...

Kommentarer
Postat av: Heléne

Japp!! Två timmar är det! Så du blir tant före mig ;-)) Fina bilder, försökte att lägga upp några själv men fick inte till det. Tips?

2008-04-14 @ 07:40:19
URL: http://haherman.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Men va fina bilder du lagt ut! Speciellt den där med alla tanter på =D O tant ja, nu börjar det närma sig men som jag sagt flera gånger, jag kommer att stötta dig till 110% då du kliver över till tantland så du har inget att oroa dig över!!

Kram

2008-04-14 @ 10:11:33
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0