känslor...

Jag hatar att vara nervös(om det inte beror på förväntan då) jag hatar att känna hjälplöshet, har inte behövt göra det så många gånger i mitt liv, men de gånger det har varit nåt så har det inte varit småsaker utan riktigt jobbiga saker, för mej själv i allafall och mina nära och kära runt i kring, men man är mitt i och sen helt plötsligt blir allt bättre och allt lägger sig och man förtränger lite av det som varit, just nu har jag en "jobbig känsla dag", jag vet vad det beror på och varför jag känner så här, jag hoppas, tror och framförallt  VET att det kommer att bli bra den här gången oxå, jag brukar alltid försöka vara den starka med alla svar, i bland lurar jag nog mej själv också, och tror att jag är stark och klarar vad som helst, men just nu så känner jag mej inte så stark alls utan tvärt om väldans liten och svag, skulle helst vilja ringa hem peter från jobbet, men inser att det inte riktigt funkar, utan får kliva upp, sträcka på mej och ta på mej "jag är starkast i världen masken" och glömma oron i maggropen och olusten som kryper i kroppen, men som sagt jag VET att allt kommer att bli bra även denna gång, jag har inget att oroa mej för!!!!

Kommentarer
Postat av: Heléne

Ring om du vill/behöver prata..... Kram

2008-04-14 @ 21:16:37
URL: http://haherman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0