inget nytt under solen...

Här händer inte mycket...känns det som i allafall :-) kan ju visserligen vara lika skönt det också :-) I dag har vi varit på drakborgen tilsammans med Peters bror med familj, barnen hade jätte kul och härjade konstant i nästan 3 timmar!! Medans vi vuxna druckit kaffe i mängder :-)
Jag hade personligt sov rekord i dag, vaknade 11.30...har inte hänt på år o dar...men kan ju kanske förklaras med att jag jobbat natt och inte sovit i stort sett ett nå på dagarna...men det fick jag ju betala tillbaks i dag!!
Nu ska jag avsluta det här inlägget o se om jag hittar några kort att lägga ut...sitter vid gamm datorn, så det är ju lite andra bilder här...

see you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0