det var den middagen det...

Lite lätt irriterad har jag nu smugit ner och gömt mej vid datorn...Plockade förut idag fram en stor bit kassler ur frysen till middagen, for och drack kaffe hos zara innan jag hämtade barnen, när jag kommer hem inser jag att våran älskade hund i ren protest efter att blivit lämnad ensam hemma för tredje gången i dag helt sonika tagit den frysta kasslern ur påsen och satt i sig alltihopa :-( en hel djävla kassler!!! Påsen låg så fint kvar på bänken, fattar inte hur f-n hon lyckas...men hon lär ju vara lite törstig idag...nöjd var hon och ser så oförstående ut när jag frågar vart kasslern är...så nu blir det makaroner och hamburgare i stället :-( jag som sett fram emot en god middag...ja ja thats life!!! nui ska jag gå och steka några smarriga hamburgare :-D

Ha det!!

Kommentarer
Postat av: Heléne

Hej! Vi ringde om varandra helt idag. Verkar som om du inte har sovit speciellt mycket. Antar att det blir tidig kväll för dig. Men jag slår dig en signal imorgon.

Kram Heléne

2008-04-09 @ 21:40:13
Postat av: Sis

haha, som sagt..jag kan inte sluta skratta då jag ser henne framför mig:D Molly bor hos mig från söndag. Därmed basta!!! :) kramar

2008-04-09 @ 22:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0