då packas det för fullt...

Har lånat två gigantiskt stora resväskor av mina svärisar, skitbra tyckte jag då och tycker väll egentligen fortfarande...igår trodde jag att vi skulle klara oss på de väskorna på nerresan och då införskaffa en till på plats för alla fynd jag har tänkt dra med mej hem...sagt o gjort så satte jag igång operation stryka massa sommar kläder igår och nöjd o belåten stuvade jag ner allt eftersom i väskorna, och se allt fick plats...men det lilla mennet var bara vikten...det blir så vackert att plocka fram en väska till och fördela om de 50 kilona vi ska dra med oss ner...men å andra sidan kan det nog bli en massa plats för nyinköpta grejer i väskorna och då kan det ju vara värt besväret... ;-)

Från det ena till det andra så har det visat sej att Jacob då förmodligen går sin fars fotsteg och blir pollen allergiker...mindre roligt... det andra alternativet är då ögon inflammation vilket inte heller känns så där super kul med tanke på att vi om mindre än två dygn befinner oss på aningen varmare breddgrader...

Dagen idag har jag då tillbringat flitigt arbetande på min kära arbetsplats, inte nåt fel i det, men tanken slår mej ibland, när FAN är det min tur att vinna dröm vinsten...oddsen på det kanske skulle vara större om jag då spelade på lotto överhuvudtaget...

Nu ska jag återgå till min kära strykning och packning och utifall att jag inte hinner mellanlanda här nåt mer innan avfärd så kan jag väll passa på att önska alla mina nära och kära släktingar, vänner och alla andra  en trevlig vårvecka här hemma på svensk mark!!! Ha det gott, det ska vi...

SEE YOU!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Linda. Du spelar ju på lotto nu :D håll tummarna för imorgon=) Ha så skoj i Egypten:)
Kram lillasyster

2008-04-22 @ 20:41:41
Postat av: Heléne

Hrm, det är lite lustigt. Jag går in här nästan varje dag fastän jag vet att ni är borta. Men om du råkar logga in i Egypten så vill jag säga att jag hoppas att ni har det underbart. Jag tänker på er varje dag!

Kram Heléne

2008-04-25 @ 21:46:43
URL: http://haherman.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Helene tog orden ur min mun..Kikar oxå in dagligen o det lite i hopp om någon kråka från Egypten =) Är jag inte helt ute o cyklar så bör ni vara påväg hem i detta nu..o vi är på väg bort. Åker till Umää inom ngr minuter. Hör av dig då ni landat hemma igen!
Kramen

2008-05-01 @ 12:23:24
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0