dan före dan före dopparedan...

Julen är här... granen är klädd, julgodiset klart, klapparna inhandlade och inslagna (snart i allafall) bara några få kvar 3D Santa  helt underbart med andra ord!!!
Har hunnit med en hel del i dag  *klappar mej själv på huvudet och ler nöjt*
Min bästa vän som följt mej genom barndommen och dit jag är idag har varit här tillsammans med sin familj och barnen har fått gjort mandelmassa gubbar, de konstruerade och grejade på innan de var nöjda med resultatet, det vart blandad kompott av rymdgubbar, maskar och andra suspekta saker, vem har sagt att det bara är tomten som hör julen till Candy Cane 1  vi käkade pizza tillsammans, drack både kaffe och glögg, Helene och jag hann med ett glas rött och lite skvaller i soffan medans våra respektive med mild hand ledde barnen genom mandelmassebaket... Food Fight en underbar kväll med underbara vänner kan man ju summera kvällen...
 Jag har för övrigt blivit tillfrågad om ett hedersuppdrag idag, om jag vill vara gudmor till Nils? och vill jag då det...GIVETVIS, jätte glad över att bli tillfrågad!! och svarar så klart JA Heart Beat 

Så kan ju berätta då att jag har tre egna barn, Jacob 6 år, Elias 4 år och Angelina 1år mina  Heart Beat  Heart Beat Heart Beat och bustroll...
Är gift med  Peter och bor i hus några mil väster om sundsvall...
och sen har jag ju tre underbara gudbarn också Maya 3 år, Hugo 1 år också då Nils 3 månader!!
Ja livet är underbart, med en underbar familj och underbara vänner kommer man långt här i livet!!
Nu känner jag att jag börjar svamla, ett tecken på att det är dax för sängen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0