dagen före julafton...

En stor dag för barnen, förväntan har lyst i ögonen hela dagen, vi fick börja dan med en snabb tripp till stan och korrigera en julklapp till min pappa, men det var fort gjort när jag visste vad vi skulle ha!
sen for jag och Zara till en gammal arbetskamrat och skulle lämna en julblomma, men de var inte hemma så vi fick hänga den på dörren, hoppas bara den får hänga kvar Wreath 
Sen var det ju dax för dagens stora höjdpunkt för mina tre älsklingar, lilla julafton, den firar vi tradionellt tillsammans med Elias och Angelinas gudmor, tillika en av mina närmsta vänner, med familj! Vi beställer alltid hamburgare och barnen får öppna julklapparna från varandra, mycket uppskattat av barnen, men även av oss vuxna Present det blev många fina julklappar!!! Hann mysa med min nyaste gudson Nils en stund medans de stora härjade på och lekte spioner, Angelina gör sitt bästa för att hinna med hon också Smile inte alltid med storkillarnas godkännande!!
Nu sitter vi i soffan och gör ingenting, laddar för sista rycket, ståda köket och slå in en julklapp!! det är vad vi har kvar att göra, skönt!!!
så till er alla från oss alla en riktigt god jul Christmas Tree 2 KRAM!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0